teisipäev, 26. jaanuar 2021

Tomatine ja toitev ja täiuslik kartuli-oa pajaroog

See retsept on pärit otse Mikk Mägi ja Loore Emilie Raavi kokaraamatust "Toidud ainult taimedest", mis on mu üks lemmikuid, sest see on täis lihtsaid ja samas mõnusaid täistaimseid retsepte. Varsti kuluvad sellele augud sisse, ma arvan. Nii et igati paslik on sealsed lemmikud blogisse tuua. Nii igaks juhuks.

Mina olen see, kes valiks igas olukorras ja asendis alati ja igavesti kartuli, nii et kui juba kartul koostisaineks on, olen müüdud. Aga see on tegelt ka hea. Isegi kui sa pole otseselt kartulifanatt nagu mina.


Vaja läheb:

6 suuremat keedetud kartulit

1 purk punaseid kidney ube

1 paprika

1-2 sibulat

2 marineeritud kurki

2 küüslauguküünt

2 spl tomatipastat või pastakastet

1 tass vett

soola-pipart, soovi korral magustajat

kaunista-maitsesta värskete ürtidega


Kuidas teeme:


1. Haki küüslauk ja sibul peeneks, tükelda paprika, marineeritud kurgid ja keedetud kartulid.

2. Pruunista pannil või paksu põhjaga potis sibul, küüslauk ja paprika.

3. Lisa tomatipasta või pastakaste ja pruunista veidi ning lisa siis vesi. Lase mõni minut kaane all podiseda.

4. Pane patta oad, kurgid ja kartulid ning hauta veel 3-4 minutit.

5. Maitsesta ja naudi iga rakuga! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar