neljapäev, 10. oktoober 2013

Soe ja lihtne kinoa-köögivilja pajaroog


Jälle mina oma kinoaga siin. Leidsin aparaadist pildi ja tuligi meelde, et ma pole seda retsepti lisanud. See on nii lihtne ja elementaarne meie toidulaual, et ma alguses ei taibanud seda siia üldse pannagi. Ja siis sain aru, et sellepärast see siia ju sobibki. Noh, et lihtne, hea ja tervislik. Ma siis nüüd panen siis. See roog on inspireeritud Eero panniroast, mida ta nii ilusasti meile, noortele emadele tegemas käis siin talvel. Aitäh, Eero.

Andke andeks, aga see roog valmib alati nendest köögiviljadest, mida kodus on ja kogused ei ole ka kunagi mõõdetud. Nii et praegu siis selline variant retseptist, mis mulle tavaliselt ei meeldi (mis mõttes "natuke seda" ja "sortsuke teist"?).

Mida vaja on:

- meelepärast rasvainet
- jupikene (või vastavalt soovile kohe jupp) ingverit
- küüslauku
- peenelt tükeldatud köögivilju (nt sibul, lillkapsas, tomat, porgand, paprika, suvikõrvits, peet, seened, kasvõi läätsed - ükskõik mida võib panna)
- peotäis päikesekuivatatud tomateid
- köögiviljapuljongit
- paar tassi kinoad
- soola, pipart, ürte
- soovi korral võib tomatipüreed ka lisada, siis saab tomatisem

Teeme nii:

Kuumutame rasvaines küüslaugu, ingveri ja köögiviljad. Siis lisame puljongi, ajame keema ja lisame ka kinoa ja kuivatatud tomatid. Ja niimoodi laseme podiseda kaane all vaikselt, kuni kinoa on valmis - umbes 15-20 minutit. Proovime, maitsestame ja sööme.

2 kommentaari:

  1. Tegin porgandi, porru, küüslaugu, natukese ingveri, paprika, kuivatatud tomatite, seente ja värske tomatiga. Maitsestasin soola, pipra ja paprika pulbriga. Tuli hästi mõnus ja maitsev. Eriti meeldis mulle värske tomati maitsenüanss :)

    VastaKustuta
  2. pean lisama, et ingver on siin väga oluline!

    VastaKustuta