neljapäev, 17. aprill 2014

Karamelliseeritud aedviljad riisiga

Vaatasin just, et mul vahepeal postitustes kaks kuud vahele jäänud. Need kaks kuud on kulunud ühe suure kirjateose kirjutamise peale, mis loodetavasti kulmineerub juunikuus saadava diplomiga. Nüüd aga püüan taas siin aktiivsem olla, et vahepealsed paremad katsetused ka siia kirja saaks.

Siit tuleb minu arvates suurepärane retsept, mida olen kasutanud, kui tuleb Hiina toidu isu. Valmib lihtsalt, kiirelt ja maitseb nii hästi. Originaalretsept, mida olen kohendanud, pärineb Gwyneth Paltrow kokaraamatust. Aedvilju võib täiesti oma maitse järgi lisada. Sellest kogusest jätkub kahele.

Vaja läheb:

1 paprika
pool baklažaani
1 varsseller
2 spl maisitärklist
soola
2 sl kookosrasva
2 küüslauguküünt
ingverit maitse järgi (mina pole üldse pannud, sest mu meesperele see väga ei meeldi)
75 ml rohelist sibulat
100 ml riisiveiniäädikat
75 ml rafineerimata pruuni suhkrut (olen teinud ka kookossuhkruga)
2 spl sojakastet
2 sl jämedalt hakitud värsket koriandrit

125 ml riisi

Kuidas teha:

Pane riis potis keema. Kuumuta vokkpannil kookosrasv. Lõika aedviljad tükkideks ja veereta maisitärklises. Lisa pannile purustatud küüslauguküüned, roheline sibul ja lase küpseda minut aega. Lisa aedviljad ja küpseta aeg-ajalt segades 5 minutit. Lisa äädikas ja suhkur ning küpseta kuni suhkur on korralikult karamellistunud, äädika maitse pehmenenud ja kogu segu tumepruun ning kleepuv. Lisa sojakaste ja küpseta veel 30 sekundit. Puista peale koriander ja serveeri riisiga kohe.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar