pühapäev, 9. veebruar 2014

Minestrone supp kinoaga

Tegin üks päev Pereköögist leitud retsepti järgi Itaalia köögiviljasuppi. Makaronid asendasin kinoaga ja mulle väga maitses. Kahjuks pooled meie perekonnast ei arvanud sellest midagi, sest üks on supipõlgur (ei proovinudki) ja teine ei taha kinoad (minu suureks kurvastuseks). Seega sõime Elisabetiga seda suppi vist kolm päeva. :) Meile ju maitses!

Potitäis u kaheksale sisaldab:

- 2 sibulat
- 2 küüslauguküünt (keskmist)
- 1-2 porgandit
- 1 sellerivars
- 60 g fenkolit (mul jäi ära)
- 3 spl praadimiseks sobivat oliivõli
- 1 loorberileht
- 400g purustatud tomateid
- purk (400g) valgeid ube (ma keetsin kuivatatud valgeid ube)
- 300 g Savoy või tavalist peakapsast
- tunde järgi kinoad (no ei mäleta palju panin, algselt oli ette nähtud 50g pastat)
- ma lisasin ka peotäie herneid
- 1-1,5l köögiviljapuljongit (soovitavalt ökot!)
- soola, pipart
- basiilikut
- soovi korral Parmesani juustu


Kuumuta pannil õli ning lisa sinna hakitud sibulad ja küüslauk, tükeldatud porgandid, sellerivars ja fenkol. Prae madalal kuumusel segades, kuni köögiviljad on pehmed (ma kuumutasin neid u 10 minutit kuni nad olid poolpehmed) Hoidu pruunistamisest!

Lisa köögiviljadele purustatud tomatid, sega ja keeda veel 5 minutit.

Vala kogu kupatus potti, lisa nõrutatud ja loputatud oad, puljong, kapsaribad ning kinoa/pasta. Keeda 10-15 minutit kuni kinoa on valmis. Maitsesta ja lisa vajadusel soola. Kui supp on liiga paks, siis vala juurde puljongit.

Serveerida võid riivitud Parmesani, värskelt jahvatatud musta pipra, oliivõli ning väiksemaks rebitud basiilikulehtedega.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar